מורן נחמני - מאמן כושר אישי בחיפה, המציע במרכז לכושר שלו בחיפה מגוון רחב של שירותי אימונים אישיים ללקוחות בחיפה. המרכז לכושר של מורן נחמני מספק שירות ללקוחות באזורים וביישובים הבאים: בצפון (צפון), בחיפה (חיפה), בקריות (קריות), בנשר (נשר), בעתלית (עתלית), בטירת הכרמל (טירת הכרמל), בקרית אתא, בקריית ים, קרית ביאליק, קריית חיים, קרית מוצקין ולמעשה באזור הצפון. 

© 2016 - 2019 | Moran nachmani - Fitness Center | www.m4h.co.il

SURFSET אימוני

"אימוני סרף סט - עולם המים אצלנו בסטודיו"

צרו איתי קשר כעת

לקבלת פרטים נוספים ותיאום פגישה מקצועית, ניתן ליצור איתי קשר בטל' 072-3921494 או למלא את הטופס ואחזור בהקדם:

שיטת האימונים SURFSET היא תכנית אימונים אשר קיבלה את השראתה מספורט גלישת הגלים. SURFSET היא שיטת האימונים הייחודית ביותר בעולם, והיא משלבת אלמנטים של שריפת שומנים אירובית, בניית שרירים, ואימוני ליבה ושיווי משקל באימון אחד הנמשך 45 דקות על גלשן גלים שנבנה במיוחד ומתאפיין במשטח לא יציב.

צוות האימון שלנו מקבל את השראתו מהרוח ההרפתקנית של גלישת הגלים, וכל אימון מתוכנן לדחוף את גבולותיכם להשגת תוצאות אולטימטיביות. שיטת SURFSET מתמקדת בליבה, ממנה נובעים כל הכוח שלנו והשליטה בגופנו.

 

שיטת אימוני SURF SET מתוכננת לשלב את היתרונות של אימון קרדיו, אימון חוזק ואימון שיווי משקל באימון יחיד. משמעות הדבר היא שיפור המצב האירובי, בניית שרירים, שרירי ליבה חזקים יותר, ומהירות, כוח, יציבות, גמישות ושיווי משקל משופרים.

 

אנו מתמקדים בתנועות האתלטיות המשלבות את כל קבוצות השרירים העיקריות עם שרירי הייצוב הזעירים המעניקים לגופכם צורה ומגדירים אותו. שיטת SURFSET תסייע להגדיר את שריר הזרוע התלת ראשי לקבלת זרועות מעוצבות, תחזק את שרירי הבטן שלכם לקבלת גוף הדוק וגמיש, תפעיל את הרגליים שלכם בכיווצים איזומטריים לקבלת המראה המחוטב והרזה של גולש/ת.

 

יש לנו 4 סוגים שונים של אימונים (Signature Sessions) המתמקדים באלמנטים שונים של כושר.

 

BALANCE (שיווי משקל): למדו את היסודות של אימון במצב של חוסר יציבות, שיפור עוצמת שרירי הליבה, שיווי משקל וקואורדינציה.

 

BUILD (בנייה): בנו שרירים באמצעות תנועות רב-מפרקיות מורכבות על הגלשן. אנו מציעים רצועות התנגדות ואביזרי אימון אחרים לאימוני כוח להשגת מקסימום תוצאות.

 

 BURN (שריפת שומנים): שרפו שומנים ועצבו את שרירי הליבה שלכם באמצעות אינטרוולים אינטנסיביים על הגלשן. שרפו עד 900 קלוריות בכל סבב אימונים.

BLEND (אימון משולב):

תכנית זו, הפועלת בקצב מהיר, משלבת אלמנטים של שיווי משקל, כוח ומיאוצים (ספרינטים) אינטנסיביים עם מיקוד קיצוני בליבה. זוהי התכנית המתקדמת ביותר שלנו, הבונה שרירים, מחזקת שרירי ליבה, ומקנה יציבות, מהירות וכוח.