מורן נחמני - מאמן כושר אישי בחיפה, המציע במרכז לכושר שלו בחיפה מגוון רחב של שירותי אימונים אישיים ללקוחות בחיפה. המרכז לכושר של מורן נחמני מספק שירות ללקוחות באזורים וביישובים הבאים: בצפון (צפון), בחיפה (חיפה), בקריות (קריות), בנשר (נשר), בעתלית (עתלית), בטירת הכרמל (טירת הכרמל), בקרית אתא, בקריית ים, קרית ביאליק, קריית חיים, קרית מוצקין ולמעשה באזור הצפון. 

© 2016 - 2019 | Moran nachmani - Fitness Center | www.m4h.co.il

TRX אימוני

"כמה פעמים נרשמת לחדר כושר ולא התמדת, כמה פעמים ביזבזת זמן מיותר בחדר הכושר,לא ראית תוצאות או הרגשת את אפקט האימון"

צרו איתי קשר כעת

לקבלת פרטים נוספים ותיאום פגישה מקצועית, ניתן ליצור איתי קשר בטל' 072-3921494 או למלא את הטופס ואחזור בהקדם:

את אימון ה-TRX המציא רנדי הטריק בעודו חייל בקומנדו האמריקני, בעקבות הצורך בשמירה ופיתוח הכושר הגופני יחד עם מגבלות המקום, הזמן והציוד שעמד לרשותו.

 

אימוני TRX

מכשיר ה-TRX הוא למעשה רצועת כושר, המתפצלת לשתי רצועות נפרדות. אורך הרצועה הוא 2.5 מטרים ומשקלה 810 גרם. את הרצועה תולים בעמדת גובה והאימון בעזרתה מאפשר מגוון רחב של אלפי תרגילים וקומבינציות בכל מישורי האימון ובדרגות קושי שונות לפי בחירת המאמן ולפי מטרת האימון. הרעיון המרכזי שמוביל את שיטת האימון בעזרת ה-TRX הוא אימון הגוף כולו כמערכת אחת (Total Body Workout). 

 

מאפיין נוסף של אימוני TRX, הנו שהתרגילים כולם מבוצעים כנגד משקל הגוף ולכן, בשל כך מופעלים שרירים תנועתיים ומייצבים רבים בעת ביצוע התרגילים. ספורטאים בענפי ספורט שונים מאופיינים בשרירים מייצבים חלשים חשופים יותר לפציעות מחד, ולירידה ביכולות הגופניות - מאידך. לכן, סוג אימון זה בעל חשיבות רבה עבורם. יתרון נוסף לשימוש במשקל הגוף הוא העובדה שיש פחות סיכון לפציעות למיניהם הנובעות מהעמסת יתר על הגוף. בנוסף, ניתן בקלות לשנות את דרגת הקושי של האימון על ידי שינוי זוויות הגוף ביחס לרצועות. שינוי הזוויות יגרום לשינוי המומנט של ההתנגדות (משקל הגוף) המופעל על הגוף. אם רמת הכושר של המתאמן הינה בסיסית, הוא יכול להתחיל את האימון בדרגת קושי קלה יחסית ובאופן הדרגתי לעלות רמה זו על ידי שינוי של זווית האימון, הגדלת המנוף או הגברת הקצב.

 

למרות הגדרתו כאימון אנאירובי, ה- TRX מאפשר שריפה רבה של קלוריות בגלל הפעלה בו זמנית של מספר קבוצות שרירים ושרירי הליבה בו זמנית. מעבר לכך, אימון זה תורם לשיפור הכוח לסוגיו השונים (כוח מירבי, סבולת שרירית ועוד), שיווי משקל, קואורדינציה ודיוק. עם התקדמות הרמה של המתאמן, ניתן לשלב בתרגול גם תרגילים פליאומטריים (תרגילים לשיפור הכוח הריאקטיבי והכוח המתפרץ) החשובים במיוחד לספורטאים למניעת פציעות ספורט או כשיקום מפציעה לפני חזרה לאימונים.